شرکت بین المللی نقش کلیک

Naghsh click International Company

EN

شرکت بین المللی نقــــــش کلیک

Naghsh click International Company

EN

مطالعات آماری و نظرسنجی

شامل کلیه مطالعات و جمع‌آوری اطلاعات آماری اقتصادی و اجتماعی، صنعت، معدن و زیربنایی، کشاورزی و خدمات است. تهیه طرح‌های آماری، نمونه‌گیری، پرسشگری، تحلیل‌های ریاضی، دیتا ماینینگ و تعیین دستورالعمل‌ها از فعالیت‌های این حوزه است.

محمدرضا سینایی

مدیرمطالعات آمار و نظرسنجی

کارشناس ارشد برنامه و بودجه

محور های مطالعات آماری و نظرسنجی در این مجموعه

طرح نظرسنجی از مشتریان بانک ملت به پیشنهاد بانک ملت، با 4950 حجم نمونه و با هدف گردآوری اطلاعات درخصوص نرخ سود انواع سپرده های سرمایه گذاری بانک های داخلی و صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت وابسته به بانک ها می‌باشد، اجرای این پروژه به دو روش حضوری ( در خصوص گرداوری نرخ سود انواع سپرده های بانکی می‌باشد که پرسشگر به شعب مختلف بانک مراجعه نموده و در پنج موضوع رضایت عمومی - شعبه - نقشه- pos-atm- cashles به صورت رندمی از مشتریان بانک پرسیده شد. ) و تلفنی ( پرسشگر با استفاده از لیست مشتریان بانک در 6 موضوع، بانکداری اینترنتی - بسته اعتباری پذیرندگان - پرنیان - ضمانتنامه - طرح متخصصین –vpos تماس گرفته شد ) اجرا شد.

کارفرمای طرح پیمایش ملی ایران و اینترنت بانک ملت می‌باشد که در جهت بررسی توسعه اجتماعی اینترنت در ایران صورت گرفت، برای اجرای این طرح ملی 31 استان، 115 شهرستان، 86 دهستان در نظر گرفته شده که باید در مجموع 10793 نظرسنجی انجام شود در جهت افزایش دقت و بالا رفتن کیفیت دیتاهای جمع‌آوری شده، بخش برنامه نویسی شرکت این امکان را با طراحی اپلیکیشن پرسان و ارسال تبلت به تیم پرسشگری همه شهر‌ها و روستاها شرایط مناسب اجرای طرح را فراهم نمودند.
نکته مثبت این اپلیکیشن نصب شدن آن بر روی تبلت و گوشی اندروید می‌باشد، از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن پرسان به شرح زیر می‌باشد؛
1- ثبت GPS و موقعیت مکانی
2- ضبط کامل فایل صوتی پرسشگر و پاسخگو
3- ارسال آنلاین اطلاعات پرسشنامه اعم از دیتا، فایل صوتی، GPS
4- صرفه جویی در زمان جهت ورود دیتاها
5- جلوگیری از خطای احتمالی در حین ورود اطلاعات

به پرداخت بانک ملت در سال 1397 طرحی را با عنوان "ارزشیابی اثر بخشی اسپانسرینگ در برنامه عصر جدید" ارائه کرده است. هدف اصلی این طرح برای سنجش تأثیر اسپانسر شدن در برنامه عصر جدید و میزان اثر گذاری آن بر مخاطبان بوده که روش گردآوری داده‌های مورد نیاز به صورت تصادفی و غیرحضوری ( تلفنی ) بوده‌است. همچنین جامعه هدف در نظر گرفته شده در این طرح تمامی استانهای ایران می‌باشد.

عبارت است از تنظیم کنش متقابل بین عوامل انسانی و عوامل محیطی به منظور ایجاد سازمان سرزمینی مبتنی بر بهره‌گیری بهینه از استعدادهای انسانی و محیطی. آمایش سرزمین از طریق افزایش کارآیی و بازدهی اقتصادی، گسترش عدالت اجتماعی، رفع فقر و محرومیت و برقراری تعادل و توازن در برخورداری از سطح معقول توسعه و رفاه در نقاط و مناطق جغرافیایی، ایجاد نظام کاربری اراضی متناسب با اهداف توسعه متعادل و حفظ محیط زیست، ایجاد و تحکیم پیوندهای اقتصادی درون و برون منطقه‌ای و هماهنگ‌سازی تأثیرات فضایی – مکانی سیاست‌های بخشی و سیاست‌های توسعه مناطق خاص به گونه‌ای عمل می‌کند که بتواند اهداف چشم انداز بلند مدت توسعه کشور و مدیریت یکپارچه سرزمینی را محقق سازد.